Tuesday 28 May 2013

Suka sgt JOHOR :)


JOHOR DARUL TAKZIM

Salah satu negeri yang aku suka,dulu dok berangan la nak keje kat sana....da plan baik punya...x dapat keje kat sana....tapi bila join Rajhi Management....x sangka....ader cawangan kat JB....makin ramaila network aku.... Network is very important...nak3 kalo leje ala2 marketing ni......

apa sebab aku suka sgt Johor ni?????

First,aku suka enviroment dia.....x tahu la....maybe aura.....nak3 plak....johor sebelah ngn Singapore.....lagi la aku suka.... bole gi sokmo Universal Studio..... memang best giler la universal studio tu....terbaik!!!!!! bajet nak gi setiap hari....

Ari tu,gi lepak ngn kakak2 office...staff dari Rajhi JB pon datang untuk bg tunjuk ajar kat org kuantan ni...nak2 yg junior macam aku ni kan....pastu ...kalo pompuan ngn pompuan...aper lagi...karoke la.....lebih2 Kak Lina dari Rajhi JB ni.....mmg sekepala (next time la...tunjuk gamba dia..suprise) ader plak desas desus nk gi pulau Sibu kat mersing....ha....dalam hati ni...excited gila......x sabar! x sabar!







 Pulau2 ni memang fevret la....syoknyer kalo dapat snorkerling,banana boat....haiya....macam2 la lagi....

aku suka johor ni...dia bandar...tapi x sibuk macam KL...... enviroment tu penting k....

pastu,lepak2 ngn membe office.....ader yg sorg ni nak nikah 2/6...nama dia yana....wow!!!sama ngan aku...semua barang hantaran dia...beli kat JPO.....wow!!! suoknyer!!! branded tu!!!!


Bestnyer....nak pergi!!!!! nak pergi!!! satu hari nanti...aku mesti pergi!!!!!




Sayang Johor :)

No comments:

Post a Comment