Tuesday 28 May 2013

Jadikan Kerja Itu Sebagai Kerjaya :)

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi..lepas habis practikal seminggu....dapat sms "Sila lapor diri pada pukul 9.30 pagi"

Esoknyer,lapor la diri di Rajhi Management Kuantan,nak dekat 2 bulan aku kerja kat siti....mmg seronok....dan sayang job ni... Dulu,pernahlah berangan angan....1 hari nanti.....kalo aku kerja...teringin kerja kat company yg bole bawa aku travel2 ke seluruh dunia. Alhamdulillah... I get it...now i work at ALLIANZ MALAYSIA BERHAD :)


Alhamdulillah, bila masuk family Allianz ni....mereka sgt la caring......tolong menolong...antara satu sama lain.... apa yg penting bila bekerja...kena DISIPLIN (sememangnyer...aku bukan la berdisiplin...tapi bab keja so far...kna pgang disiplin tu....itu memang ciri2 orang berjaya)

Kena selalu attend morning meeting,untuk naikkan semangat morning meet ni...aku paling suka morning meet ni...bila part baca doa dhuha....tenang jew...


Besar sungguh makna dia.....alhamdulillah.....dapat tempat kerja yg juga berlandaskan islam :) selepas tu...ader juga menyanyi lagu naik semangat...mmg semangat la.....part2 nyanyi ni mmg i loike!!!!!


kalo kat office...lagu gemuruh ni fevret la.....tapi bukan background ni....background sale trip yg dorang da pergi....... for this year... trip to Beijing...... fight for this....but...remember....semua ketentuan Allah....
Yang penting kita berusaha......







thats all :)


3 comments:

  1. Kite ade apply kje kt situ taw. Tp xtaw la dpt ke x..

    ReplyDelete
  2. Jumaat ni kte intrview..hrap sume okayy. Tips sket senior..hehe

    ReplyDelete