Thursday 20 June 2013

testing food kat VISTANA HOTEL.....

Thank you my client coz invited me to test test test food at VISTANA HOTEL KUANTAN....rezeki2....
kenyang sampai esok la,.....hehehheheh...rasa cam gi annual dinner,,,,,...


Inilah wajah2 menikmati makanan...tapi ini candid....maksudnya...aku blakon jew k....sebenarnye...aku ni sopan time makan.......hahhahahahhahahahaha

ini antara makanan yg disajikan...mmg bayk...byk sgt......mmg x kan habis la....bole habis..kalo korg ni mmg x makan sebulan.......in shaa Allah ...habis....



ader bubur lambuk.....abc...fresh...buat kat situ...malu da adek tu...bila aKU nk amek gambo.....lek dek...akak bukan tembak org....


ini antara officemate yg sempat di jemput...dari 30 0rg,...tapi ni jew sempat...yg lain busy....hehhehehe....





KUIH LOPES!!!!! excited jumpa kueh ni......gilalah...tapi x sedap...x mcm ...kat kampung...x pior..tapi leh makan,,,....

shima ni pon semangat nak posing......sibuk jew......hak3x

Bila tgh sedap makan...teringat mak kat umah yg sedang berpuasa....rindu mak...aku pon angkut la mak aku jugak gi hotel...call mak...mak...siap2...kita berbuka puasa kat vistana....hahhahahaha...bunyi cam mewah kan? memang mewah pon!!!! mkn kat hotel k...bukan mkn kat kedai mamak!!!
 hak3 hak 3 hak3


sempat tau mak aku posing...mak!!! 5 star gua bagi sama lu!!!!!


mak aku pon excited makan kuih lopez......


kuih2 traditional pon ader....



mak berbuka puasa di hotel.....

lepas solat.......anak beranak 2 org ni menggedik.....ini lah kisah kami.... sayang mak!!!!


No comments:

Post a Comment