Friday 31 May 2013

Malam berinai member sekampung se office :)

Alhamdulillah......
Bahagianya....tgok member nak kawen...ehem3.....x sabar! x sabar! x sabar!...... member office.....nama dia Norlyana....panggil YANA...nama saya Misliyana ......just call me ANNA.....opss!!!.nak jugak! nak jugak nak jugak! Terasa bahang ni.......tym aku cam mana la.......

Bestnyer....family dia besar....teruja.....bila tgok ..budak2..mak budak...tggu turn nak berinai.....termasoklah aku....sampai tertido2.....


 Tgok tu...terserlah wajah keceriaan...nak menyambut ucu yana dia kawen. Ramai betol anak buah dia...adek beradik 7 orang....anak buah 18 org....syok la...future daughter dia...da ramai sepupu....auuummm!!!

U ols tahu tak....semangat berkobar.....yew la...seumur hidup sekali...makcik tukang inai ni sampai kul 1 pagi tau....abis menginai nk dekat smpi kul 5....hu...betapa ramainyer askar2 yg nak berinai.....turn aku tym pukul 3 ke 4...aku pun tak pasti...mamai...tertido.....cantik corak dia...nak tgok x??? (suprise...akan upload kemudian)

Sangat seronok.....semua mesra ,peramah...start yg paling muda...sampai la yg dewasa.....suka2....yewla...family kita kecik...jumpa family besar...mak ai...Teruja mak nyah oi......x pew....aku akan berusaha membesarkan family ku...opppsss!!!!! lebih da tu....

ape yang penting??? x sabar nak upload gamba berinai :)

No comments:

Post a Comment